fredag 4 februari 2011

Blandade änglar & prinsessor..

Ja.. det blir några stycken figurer sydda under två års tid...
Här kommer en salig blandning av härliga karaktärer som jag sytt!En av mina favoriter.. är sååå lik orginalet - min vänninna!
Som naturligtvis sedan fick denna som present...



Blomsterflicka som såldes till gräsmyr...


En av få som jag behållt själv, en välkommen-ängel som vi har i hallen.


Lantlig "shabby" ängel i linnetyg.





Söt liten ängel





Mias ängel, en av de första som jag gjorde!






Oxå Mias ängel, den första killen jag sydde..









Den här sommarängeln fick vår dagmamma i present då hon gick i pension.






Ytterligare en beställning... Som present till en mamma.





















En beställning till, en ängel till en tjej som ÄLSKAR lila.












En ängel till min älskade svägerska..




























En prinsessa som present till en liten prinsessa på 5-års dagen!














Godnatt ängel som jag sytt på beställning.











Min dotters skyddsängel..

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar